اطلاعیه تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درگذشت مرحوم میرمحمدی

ایرانیان_شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درگذشت مرحوم میرمحمدی اطلاعیه تسلیت صادر کرد.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان ، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحمن الـرحیـم»

(إنـا لله و إنا الیـه راجعـون)


خبر درگذشت مرحوم مغفور دکتر سید محمد میرمحمدی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که از یاران صدیق انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین بوده و عمر با برکت خویش را در مسیر اهداف و آرمان های نظام مقدس دینی مصروف ساخت، موجبات تألم و تأثر گردید.

مرحوم میر محمدی از چهره های انقلابی، مردمی، اخلاق مدار و پرتلاش بود که خدمات او در عرصه های مختلف خدمت مخلصانه و متعهدانه، ماندگار و فراموش نشدنی است.

 ایشان از بازماندگان فاجعۀ تروریستی هفتم تیر سال 1360 دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و از یاران شهید مظلوم و گرانقدر شهید آیت الله دکتر بهشتی (رحمت الله علیه)  و از اعضای اصلی مراسم بزرگداشت شهدای والامقام فاجعۀ هفتم تیر بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، درگذشت این شخصیت فرهیخته، خدوم و انقلابی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران، به ویژه به خانوادۀ‌ معزز، بیوت مکرم حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی (دامت توفیقاته) و مرحوم آیت الله حاج سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی (رضوان الله تعالی علیه) و سایر بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال، رحمت و غفران واسعۀ الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می نماید./


کد خبر : 46732 || تاریخ : ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ || دسته بندی : حوادث و بلایا