نجات یک مادر، نجات یک خانواده، نجات یک جامعه؛

برگزاری نشست حمایت از کمپین آزادی مادران زندانی

ایرانیان_اولین نشست تعامل و هم افزایی موسسات ، سمن ها ، خیرین محلی و سازمان های مردم نهاد ، با هدف معرفی پویش مردمی آزادی زندانیان مادر در منطقه 5 برگزار شد .


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، سید حسین دلبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت : شهرداری منطقه 5 باهمکاری اداره کل زندان های استان تهران اقدام به تشکیل پویش مردمی آزادی مادران زندانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت  نقش مادر در ثبات خانواده گفت : فقدان مادر در خانواده آسیبهای اجتماعی متعدی به همراه دارد که عموماً فراتر از خانواده می رود و به بستر جامعه راه پیدا می کند. معاون شهردار گفت : این نشست فرصت ارزشمندی است که پویش مردمی آزادی زندانیان مادر را معرفی کرده و از موسسات ، خیرین و سازمان دست یاری بطلبیم .  وی ابراز امیدواری کرد ، با معرفی این پویش در حضور افراد معتمد محلات ، در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ، مادران زندانی جرایم غیر عمد از بند آزاد شوند .  وی هدف این پویش مردمی را آزادی 26 نفر مادر زندانی بر اساس لیست اولیه ارائه شده از سازمان زندانها و تا سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد و گفت : مسئولیت اجتماعی تمامی افراد جامعه و مشارکت فعال مردم ، نقش بسیار مهمی در پیشرفت و گسترش این کمپین دارد .


کد خبر : 46023 || تاریخ : ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ || دسته بندی : شهری و رفاهی