معاون اسبق رئیس‌جمهور، شهردار شهر صنعتی الوند شد

ایرانیان_به انتخاب اعضای شورای شهر الوند و با تأیید وزارت کشور و حکم استاندار قزوین، روح‌الله احمدزاده کرمانی، به عنوان شهردار این شهر صنعتی منصوب شد.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان ، طی حکمی از سوی از سوی عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، روح‌الله احمدزاده کرمانی که سوابق مدیریتی چون استانداری فارس و ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور را در کارنامه خود دارد، به عنوان شهردار شهر صنعتی الوند و رئیس هیأت مدیره شهرک‌های صنعتی البرز، کرمانشاه و رشت، منصوب شد.

احمدزاده کرمانی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت صنعتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق و دکتری مدیریت رسانه در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. از سوابق مدیریتی وی، به معاونت رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری فارس، مشاور وزیر و عضو شورای معاونان وزارت کشور و ریاست دانشکده خبر، اشاره کرد.

گفتنی است الوند از یکی از بزرگترین شهرهای استان قزوین و دارای بزرگترین شهرک صنعتی کشور است. شهردار الوند به عنوان رئیس هیأت مدیرۀ شهرک‌های صنعتی این شهر، وظیفۀ تعیین اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل در شهرک‌های صنعتی البرز، کرمانشاه و رشت، تصفیه‌خانه صنعتی، گمرک و سازمان‌های تابعه شهرداری شهر صنعتی الوند را عهده‌دار است.


کد خبر : 42188 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ || دسته بندی : شهری و رفاهی