ثبت 40 ميليون نفر شب- اقامت در 7 روز اول نوروز

ایرانیان_معاون گردشگري كشور و رئيس ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر از ثبت بيش از 40 ميليون نفر شب اقامت در 7 روز اول نوروز 98 در كشور خبر داد.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان ، به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي؛ ولي تيموري با اعلام اين خبر گفت: در 7 روز گذشته بيش از 40 ميليون نفر شب اقامت در كشور ثبت شد كه نسبت به مدت مشابه پارسال 7 و 38 صدم درصد رشد داشته است.
 
او افزود: اين آمارها نشان مي دهد كه مردم و گردشگران از سفرهاي نوروزي استقبال كرده اند و به رغم شرايط جوي نامناسب در برخي استان ها شاهد رشد سفر و گردشگري هستيم.
 
 تيموري گفت: خوشبختانه در نوروز امسال، 62 هزار و 50 گردشگر خارجي نيز وارد كشور شده اند كه نسبت به مدت مشابه پارسال افزايش را نشان مي دهد.
 
وي افزود: تأكيد و توصيه جدي ما توزيع سفر و بازديد گردشگران از نقاط مختلف كشور  است و علاوه بر مركز هر استان شهرهاي ديگر را نيز از نزديك ببينند و با فرهنگ، آداب، رسوم و جاذبه هاي فرهنگي تاريخي و گردشگري هر منطقه بيش از پيش آشنا شوند.
 
رئيس ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر كشور خاطر نشان كرد: با توجه به شرايط جوي در استان هاي مختلف، مسافران قبل از انتخاب مقصد، اطلاعات لازم را كسب كنند.


کد خبر : 39177 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ || دسته بندی : میراث فرهنگی و گردشگری