مسابقات انتخابی المپیک در تونس؛

تکواندوکاران ایران ۳ سهمیه المپیک گرفتند

ایرانیان_نمایندگان تکواندو ایران در مسابقات انتخابی تونس سه سهمیه المپیک جوانان را کسب کردند.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از فدراسیون تکواندو؛ مسابقات تکواندو انتخابی المپیک جوانان با حضور ۴۳۸ تکواندوکار در ۲ گروه دختران و پسران در سالن "ساله کوارت" شهر الحمامات تونس آغاز شده است.
هر کشور حداکثر سه ورزشکار دختر و سه ورزشکار پسر در این رقابت‌ها دارد.
در روز نخست این مسابقات، هوگوپوشان اوزان ۴۸-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم پسران و ۴۹- و ۶۳- کیلوگرم دختران به مصاف رقبایشان رفتند که علی اشکوریان، محمد خانی و یلدا، ولی نژاد سه نماینده ایران بودند.
علی اشکوریان هوگوپوش وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان توانست بر سکوی نایب قهرمانی بایستد. محمد خانی نماینده وزن ۷۳+ کیلوگرم با سه پیروزی و یک شکست بر سکوی سومی ایستاد و یلدا، ولی نژاد هم در این رقابت‌ها با سه برد و یک باخت صاحب مدال برنز شد. این تکواندوکاران سه سهمیه حضور در بازی‌های المپیک جوانان را کسب کردند.
امروز در روز پایانی این رقابت ها، مبارزات اوزان ۵۵- و ۶۳- کیلوگرم پسران و پیکار‌های اوزان ۴۴-، ۵۵- و ۶۳+ کیلوگرم دختران برگزار می‌شود که حامد اصغری (۶۳- کیلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (۴۴- کیلوگرم) و کیمیا همتی (وزن ۶۳+ کیلوگرم) به مصاف رقبایشان می‌روند.
هدایت تیم پسران برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است. همچنین سرمربیگری تیم دختران را فاطمه صفرپور عهده دار بوده و نیلوفر صفریان مربی تیم است.
سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ مهر امسال در "بوینس آیرس" آرژانتین برگزارمی‌شود.


کد خبر : 31990 || تاریخ : ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ || دسته بندی : رزمی