به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابطعمومی بهسازان ملت، فرشید فرخنژاد مدیرعامل بانک ملت در راس هیات همراه ضمن بازدید از شرکت بهسازان ملت به گفتگو با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت پرداخت. محمد صادقی(مدیرعامل بهسازان ملت) و حبیب الله اژدهاکش(مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا) در حاشیه این بازدید، نکاتی را در خصوص روند فعالیتهای شرکت بهسازان ملت طی روزهای اخیر مطرح ساختند. فرخنژاد مدیرعامل بانک ملت نیز ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت توسعه و پایداری خدمات متمایز بانکداری، بهتلاشهای انجام شده در دورههای مختلف برای جلب رضایت مشتریان ارجمند این بانک اشاره کرد. وی در ادامه بابت اقدامات شبانهروزی انجام شده در بهسازان ملت طی روزهای اخیر از همکاران و تیمهای فنی و اجرایی این شرکت قدردانی و تشکر کرد.
محمد صادقی مدیرعامل شرکت بهسازان ملت نیز با عنوان کردن این موضوع که مشتریان بانک ملت همواره شایسته دریافت برترین خدمات هستند، گفت: شرکت بهسازان ملت به عنوان بازوی فناوری اطلاعات این بانک همواره در تلاش است تا کیفیت سرویسهای بانکی را ارتقا دهد و همکاران ما از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهند کرد