حرکت به سمت روابط عمومی مردم در برنامه تحولی دفتر ارتباطات وزارت صمت
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: 09:20:19


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 64163 || تاریخ : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۰۱:۴۳                 صنعت،معدن، تجارت

مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت در رویداد هم افزایی روابط عمومی های تابعه عنوان کرد:

حرکت به سمت روابط عمومی مردم در برنامه تحولی دفتر ارتباطات وزارت صمت


مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابرین در این رویداد هم افزایی، روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.


حرکت به سمت روابط عمومی مردم در برنامه تحولی دفتر ارتباطات وزارت صمت

به گزارش جامعه ایده آل ؛ حسین زاده قشمی در حاشیه رویداد هم افزایی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت (سریر صمت) گفت: در راستای برنامه تحولی وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین تحول و چابکی ساختار جدید و نیاز به سیاست گذاری، راهبردنگاری، طراحی استراتژی، مدیریت تولیدات رسانه ای و تحلیل داده های ارتباطات نیاز به یک دوره تخصصی و کارگاهی داشتیم که این رویداد طراحی و در حال اجرا می باشد.
وی با بیان اینکه مردم اولویت اول دولت سیزدهم و روابط عمومی ها نقطه ارتباط و تقاطع دولت سیزدهم با مردم به شمار می روند، افزود: در این راستا طی این رویداد دو روزه علاوه بر ایجاد تعامل بین اعضای این رکن، به ارایه راهکار و هم اندیشی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم می پردازیم.
رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم و گوش شنوای ما محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابرین در این دو روز روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.
حسین زاده قشمی در پایان با اشاره به علت انتخاب شهر کرمان توضیح داد: علت انتخاب شهر کرمان، تاکید بر بستن عهد با حاج قاسم سلیمانی در آغاز راه است، زیرا این شهید بزرگوار در طول زندگی خود نشان داد که سمت و خادم مردم است.
گفتنی است؛ رویداد دو روزه هم افزایی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف آشنایی، تبادل تجربیات، حل مساله، هم افزایی و توسعه ارتباطات روابط عمومی های تابعه، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ بهمن ماه در استان کرمان برگزار می شود.



کلمات کلیدی


captcha