از بانکداری روز دنیا و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم
تاریخ: ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: 22:58:18


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 56501 || تاریخ : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۲۱:۰۶                 بانک ، بیمه

دکتر فرزین :

از بانکداری روز دنیا و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم


مدیرعامل بانک کار آفرین تاکید کرد باید با تحولات سریع در عرصه فناوری همراه و همگام شویم تا از بانکداری روز دنیا که مورد انتظار مشتریان است، عقب نیفتیم.


از بانکداری روز دنیا و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر محمدرضا فرزین در جلسه شورای راهبردی بررسی برنامه‌های عملیاتی فناوری اطلاعات این بانک خاطرنشان کرد: پیاده سازی و تحقق همه جانبه بانکداری دیجیتال در برنامه های آتی بانک قرار دارد. بنابراین لازم است مدیریت‌های ذی ربط در جهت تحقق کامل ارائه خدمات مالی متنوع به مشتریان، برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و اجرایی لازم را انجام دهند.
وی  تقویت و توسعه زیرساخت‌های بخش فناوری اطلاعات بانک به منظور ارائه خدمات دیجیتالی متنوع و به روز به مشتریان را از ضروریات خواند.
مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین تصریح کرد: اگر محصولات و خدمات مناسب، سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی‌شده و متناسب با نیاز مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بر اساس تحلیل‌های پیشرفته از داده‌های مشتریان در اختیار آنان قرار دهیم، آن زمان در راستای تحقق همه‌جانبه و کامل بانکداری دیجیتال عمل کرده‌ایم.
فرزین یادآور شد: ظرف چند سال اخیر تحولات زیادی در حوزه فناوری‌ اطلاعات انجام گرفته، بنابراین باید هم‌راستا و همگام با این تحولات خود را به ‌روز کنیم تا از بانکداری ‌روز و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم.
وی همچنین تصریح کرد: حرکت به سمت بانکداری نئو بانک نیز در راستای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است، بایدتلاش ‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های لازم بانکی پیشرو و کارآمد در عرصه داخلی و بین‌المللی باشیم.



کلمات کلیدی


captcha