رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی، یکشنبه پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در حوزه خدمات غیرحضوری است
تاریخ: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 07:07:15


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 55981 || تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۱:۱۵                 تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی، یکشنبه پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در حوزه خدمات غیرحضوری است


رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی 19 بهمن پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در مرکز ارتباطات تلفنی 1420هستند.


رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی، یکشنبه پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در حوزه خدمات غیرحضوری است

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده روز یکشنبه 19 بهمن از ساعت 10 تا 12 در مرکز تلفنی 1420 حاضر خواهد بود و به سئوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در خصوص خدمات غیرحضوری این سازمان به ویژه طرح الکترونیکی کردن خدمات موسوم به 3070 پاسخ می دهد.
3070 طرح غیرحضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی است که از طریق آن 30 خدمت مهم این سازمان به شیوه غیرحضوری و بدون مراجعه فیزیکی ارائه می شود و در نتیجه آن 70 میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری های این سازمان کاهش می یابد. تاکنون 21 خدمت از این طرح رونمایی شده است.



کلمات کلیدی


captcha