توسعه خدمات غیرحضوری، مهمترین برنامه سازمان تامین اجتماعی است
تاریخ: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 04:56:59


http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 54704 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۹:۴۸                 تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی:

توسعه خدمات غیرحضوری، مهمترین برنامه سازمان تامین اجتماعی است


جامعه ایده آل _معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: اجرای طرح 3070 (ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی) مهمترین برنامه کنونی این سازمان است. این طرح هزینه زا نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می شود و به نفع بیمه شدگان است.


توسعه خدمات غیرحضوری، مهمترین برنامه سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهرداد قریب در جلسه رابطین شعب استانها در طرح 3070 افزود: خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی از سالیان گذشته جزو سیاست های اصلی این سازمان بوده اما در زمان دکتر سالاری حتی قبل از شروع کرونا به عنوان یک اولویت معرفی شد.
وی رضایتمندی بیمه شدگان، افزایش بهره وری کارکنان و صرفه جویی در هزینه ها را از مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد.
قریب گفت: با توجه به شیوع کرونا لزوم توسعه خدمات غیرحضوری بیشتر احساس شد و تمامی بخش های سازمان برای تحقق این طرح بسیج شدند.
وی بر ارائه آموزش های لازم در زمینه خدمات غیرحضوری به همکاران شعب تاکید کرد و گفت: انتظار می رود این آموزش ها مستمر باشد.
عادل دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه مقرر شده است تا پایان سال جاری 30 خدمت حضوری به صورت غیرحضوری ارائه شود، گفت: پیامد این طرح این است که از 96 میلیون بار مراجعه سالانه به واحدهای بیمه ای 70میلیون مراجعه کاسته شود.
دهدشتی افزود: تمامی بخش های سازمان تامین اجتماعی در اجرای این طرح کوشش می کنند و در حال حاضر خدمات غیرحضوری(3070) از مهمترین برنامه های این سازمان است.
وی ادامه داد: تاکنون 13 خدمت به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان معرفی شده است و مابقی تا پایان سال در اختیار ذینفعان قرار می گیرد.
دهدشتی، آموزش همکاران در معرفی خدمات غیرحضوری را بسیار مهم دانست و گفت: بسته های آموزشی برای مخاطبان نیز آماده شده است . همچنین در قالب میزخدمت خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان و بازنشستگان معرفی می شود.
علی اکبر ربیع زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: عزم راسخی در سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده و همه برای یک هدف واحد که همان توسعه خدمات الکترونیکی است تلاش می کنند.
ربیع زاده با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر انجام این مهم افزود: تمامی سرویس های سازمان غیرحضوری می شوند تا از حجم مراجعات کاسته شود.
رضا امینی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی نیز با تشریح اهمیت اجرای طرح 3070 در شرایط کرونایی از تلاش های همکاران صف و ستاد برای پیشبرد این طرح قدردانی کرد.



کلمات کلیدی


captcha